Över två miljoner svenskar är registrerade på LinkedIn och fler företag och rekryterare använder kanalen för att hitta rätt kompetens. Med en företagssida på LinkedIn kan du knyta potentiella kunder eller kandidater till din sida och bearbeta dem med ditt innehåll.

Med LinkedIns annonsverktyg får du möjlighet att rikta annonsering av inlägg till en viss målgrupp – personer inom en viss bransch eller en viss yrkesnivå.

Lär dig att skapa en företagssida på LinkedIn på den här länken.


Kategorier: Arbetslivet

Carl Stridsberg

Arbetar med digital innehållsproduktion i form av mina webbplatser, https://listitsweden.se, https://hittaupplevelse.se, https://lovelaholm.se och onlinekatalogen, https://sverigesurfen.se med kompletterande bloggar och sociala medier som Facebook, Instagram, Twitter och LinkedIn. Fakturerar via CoolCompany.

0 kommentarer

Lämna ett svar

Platshållare för profilbild

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *