hangmattor640

Apollo, Lindex, Oriflame och Via står alla bakom nya konceptet Mammaboosten som ska sprida mer glädje, energi och pepp till alla Sveriges mammor. Bakom initiativet till Mammaboosten finns inspirationsnätverket 4good och Sveriges största föräldrasite Familjeliv.

– Vi vill knyta en närmare relation till Sveriges mammor, mammor som ofta är den person som är initiativtagare till semesterresor. Vi vet också att det som står allra högst på önskelistan för många kvinnor, kanske speciellt under småbarnsåren, är att resa och ladda batterierna. Eftersom vi på Apollo faktiskt kan vara med och uppfylla de drömmarna, så ville vi naturligtvis bidra och vara med och boosta alla mammor. säger Marie Lindqvist, Marknadschef på Apollo.

På den digitala mötesplatsen http://www.mammaboosten.se kan besökarna bland annat hylla varandra i Veckans Mamma, mötas i forumet, förverkliga sina konstnärsdrömmar i Mothers Art som är ett digitalt galleri, vinna Mammaboostresor till världens alla hörn till ett värde av 250.000 kronor och få tips, pepp och boost från en av Sveriges populäraste coacher, Michael Södermalm.

I oktober blir det turné-premiär för Mammaboosten The Show – en föreställning med författaren Martina Haag, coachen Michael Södermalm och artisten Hanna Hedlund som framför egna showen ”Det ärjag som är mamman”.

– Vi upplever att mammor inte alltid känner sig sedda i vardagen, något vi känner igen oss själva i. Det var så idén till Mammaboosten föddes, vi ville göra en stor show för att peppa alla Sveriges mammor och även skapa en digital mötesplats där man kan hämta glädje, skratt och energi, berättar inspirationsnätverket 4goods grundare och VD Carina Sundin

http://www.mammaboosten.se

Mammaboosten är ett initiativ från Sveriges största kvinnliga inspirationsnätverk 4good med 18000 medlemmar och Sveriges största site för föräldrar Familjeliv som når närmare 1 miljon föräldrar varje vecka, via sajten och mobilen. Mammaboosten är en digital mötesplats och föreställningen Mammaboosten – The Show äger rum den 16 oktober på Konserthuset i Göteborg, 21 oktober på Cirkus i Stockholm och den 27 november på Slagthuset i Malmö.



Carl Stridsberg

Arbetar med digital innehållsproduktion i form av mina webbplatser, https://listitsweden.se, https://hittaupplevelse.se och https://lovelaholm.se med kompletterande bloggar och sociala medier som Facebook, Instagram, Twitter och LinkedIn.

0 kommentarer

Lämna ett svar

Platshållare för profilbild

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *